Parul impletit sau prins in stilul neglijent noua moda !



   Astazi am primit un mail de la Academia de Hairstyling din Anglia cu noile trenduri .Pe langa toate tunsorile nebune si culorile care se bazau pe rosu mi-a sarit in ochi ceva ce mie imi place sa vad la fete si inca de anul trecut am tot sfatuit clientele sa adopte acest stil.



   Vorbesc despre parul prins sau impletit intr-un mod neglijent.Din cate am vazut vedetele abia acum au inceput sa-si faca aparitia cu noul stil.

  In concluzie,de ce va tot povestesc despre acest stil...Pentru ca poate fi obtinut usor,fara prea mult efort,poate fi stilizat dupa plac,dupa imaginatia fiecareia dintre voi.Eu va recomand acest stil si pentru ca poate fi folosit si de fetele cu parul cret si de cele cu parul ondulat sau drept.




                                                
                                                          MISHA HAIRSTYLIST

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu